We zijn weer samen in Chiang Mai. - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Robert Klarenbeek - WaarBenJij.nu We zijn weer samen in Chiang Mai. - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Robert Klarenbeek - WaarBenJij.nu

We zijn weer samen in Chiang Mai.

Door: robert&cornelie

Blijf op de hoogte en volg Robert

18 Januari 2014 | Thailand, Chiang Mai

Na een dagje weer langs wat bekende plekken te zijn gereden, werd het woensdagavond tijd om Cornelie van het vliegveld af te halen.
Haar vlucht was keurig op tijd geland. Omdat zij echter haar bagage als internationaal had doorgeboekt, moest zij via een speciale uitgang. Dat duurde wel wat langer. Daarna snel naar het appartement van Dr. Smith, waar wij ook dit keer weer verblijven.
Inmiddels ook langs de tandarts geweest voor een controle en een schoonmaakbeurt van de tanden. Kost weinig en met prima resultaat. Ook even wat besproken rond het verwijderen van wat hechtingen van Cornelie, omdat zij net voor vertrek wat wortelpunten moest laten schoonkrabben.
Inmiddels is dat ook weer gebeurd en neemt de pijn wat af. Beetje spoelen en ontsmetten en alles komt goed.
Wij reden toevallig ook langs een van de lunchplekken waar wij regelmatig komen: ondanks helmen en zonnebrillen werden wij meteen herkend. Hoe doen ze het toch????
Vanavond weer naar de zaterdagmarkt om de hoek. Ben benieuwd wat er aan nieuwe frutsels te koop is.
Ook de laatste loodjes gelegd voor wat betreft de rapportages van de jaarcijfers. Ondanks goede afspraken bleek ik niet te kunnen inloggen op mijn werkaccount. Gelukkig iemand zo slim om het ook naar de privémail te sturen. Ook weer gebeurd!
Het weer is echt winter (naar thaise begrippen dan). Overdag prima om in te komen qua in de zon liggen dan. In de avond koelt het redelijk af tot ruim onder de 20 graden. Er wordt aankomende nacht zelfs nachtvorst verwacht op de hoogste bergtoppen: dat is echt afzien dus daar.
Voordeel: geen airco nodig en wel lekker slapen:-)

Volgende keer ook wat foto's

tot zover, laterrrr

• 21 Januari 2014 - 16:08

Door Moeder.:

hallo rob cornelie. ben met skijpe bezich om julie te berijkenmaar de bel gaat niet over probeer het vanavond nog wel een keer vanmiddag ook gewacht tot tweeuur langer kon niet want ik moest de auto ophalen groetjes moeder wil.