Voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Robert Klarenbeek - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Robert Klarenbeek - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Robert

14 Januari 2009 | Nederland, Amsterdam

Het is bijna zover. Woensdag vertrekken we dan. Dat betekent dus nog een hoop werk de komende dagen om echt klaar te zijn.
Gelukkig zijn de eerste twee overnachtingen in BKK al geboekt en kunnen wij na aankomst 's-ochtends vroeg direct inchecken en een tukkie doen.
Daarna de stad in om de bus voor vrijdag de 23 te regelen richting Si Racha en dan de boot naar Ko Sichang. De reservering voor het "Palace" aldaar is deels binnen. Alleen nog een aanpassing van de kamer en een herbevestiging en het is OK.
De planning gaat nu uit van een verblijf van vier dagen om even lekker bij te komen, te wennen enzo.
Als het een beetje wil in BKK ook kijken of wij tickets kunnen krijgen voor de vlucht naar Laos. Dat wil zeggen vliegen naar Vientiane of naar Udon Thani want dat is veel goedkoper. Hangt een beetje af van het prijsverschil en/of de benodigde tijd om er te komen.
Vandaaruit dan door naar Luang Prabang. Dan wordt het al een beetje vager: met de slow boot naar de grens met Thailand ( Huay Xai) en oversteken richting Chiang Rai of Mai...

• 21 Januari 2009 - 20:00

Willem:

hoi,
    hoe was de reis. Hebben jullie obama in het vliegtuig gekeken?

het contract van het huis heb ik getekend. nu nog de financiering.

goede vakantie.