Retour Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Robert Klarenbeek - WaarBenJij.nu Retour Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Robert Klarenbeek - WaarBenJij.nu

Retour Chiang Mai

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Robert

01 Januari 2012 | Thailand, Chiang Mai

Na een heerlijk relaxte week op Phu Quoc, moesten wij toch weer door voor het laatste deel van de reis.
Omdat Cornelie ook graag nog naar C.M. wilde gaan, dus een dynamische dag volgeplannend met drie aansluitende vluchten! Dat hebben we geweten. De eerste vlucht van Phu Quoc naar HCMC was in het begin van de middag en verliep vlekkeloos. De aansluiting van domestic naar international is een kort loopje met de bagage. Let op dat je eerst nog je laatste vietnamese broodjes koopt buiten de hal van domestic:-)
Daar begon echter de vertraging van AirAsia al met een uur. De aansluitende verbidning in Bagkok had echter maar een uurtej of twee speling, dus dat werd duimendraaien.
Uiteindelijk op Suvrnabuhmi bij het uitlopen van het toestel via via de balie gewaarschuwd dat wij nog mee moesten. Maar dan moet je nog door de Immigration en je bagage van de band halen!
Rennen dus. ongeveer op het moment van vertrek van het toestel kwamen wij aan bij de balie... Gelukkig ook vertraging! Dus nog rustig iets kunnen eten voor vertrek naar CM.
Daar aangekomen snel de koffers in het appartement gegooid en nog even naar de lokale markt voor een late maaltijd.
De laatste week in CM beviel prima met oa oudejaarsavond!Alle gekte van nederland rond de feestdagen hebben wij helemaal niet gemist Het besluit is dan ook genomen om dat als het enigszins kan ook nooit meer te doen.....
Wat wij wel hebben gedaan is lekker massages nemen, eten&drinken, een beetje toeren in de omgeving op de motor, ouweh**ren op het dakterras,etc etc Dus gewoon lekker vakantie vieren eigenlijk.
Jammer genoeg was het 5 januari toch echt voorbij en moesten wij de thuisreis aanvaarden. Dat is dan weer zo'n hele lange dag hangen/zitten in de twee vluchten.
Wij gaan in ieder geval aan het eind van het jaar weer terug naar CM en hopen daar dan een langere tijd te kunnen blijven. Op de planning staat dan in ieder geval een trip naar Myanmar, dat dan hopelijk goed te bereizen is.

See you next year!