we zijn weer thuis - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Robert Klarenbeek - WaarBenJij.nu we zijn weer thuis - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Robert Klarenbeek - WaarBenJij.nu

we zijn weer thuis

Door: robert

Blijf op de hoogte en volg Robert

10 Januari 2014 | Thailand, Chiang Mai

maar dan alleen. Gisteren vertrokken met de bus naar Schihol. Ik was erg op tijd en dat was maar goed ook, want de bus kreeg een ongeluk en wij moesten een half uur wachten op een vervangende bus. Maar ja. De vlucht was prima in de buiness class( :-)). Ook de aankomst ging super snel via de fasttrack en de koffer rolde als nel van de band. Gauw een taxi gepakt en naar het hotel.
Vandaaruit direct alle noodzakelijke aanloop ativiteiten gedaan: skytrain pasje opladen, boodschapjes doen , geld wisselen bij de goedkoopste bank en daarna storten op de eigen bank (verdien je direct een paar duizend baht mee).
Vervolgens maar eens uitpakken en inrichten, lekker douchen en de computer aan de praat krijgen inclusief vooral de wifi internet.
Ook een SMS gestuurd aan Rob. Ben benieuwd of hij reageert en tijd heeft.
Lijkt mij leuk om een foto van ons beiden naar de reunie-site te sturen voor zaterdagavond.
Toen ik langs het restaurant liep waar wij al diverse jaren een keer gaan eten in deze buurt, werd ik direct herkend door de uitbaatster. Altijd weer onvoorstelbaar wat een goed geheugen zij hebben voor gezichten!
Ik ga daar zo direct dus naar toe om weer eens echt thais te proeven.

Later!