Bijna.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Robert Klarenbeek - WaarBenJij.nu Bijna.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Robert Klarenbeek - WaarBenJij.nu

Bijna....

Door: Robert

Blijf op de hoogte en volg Robert

11 Oktober 2012 | Nederland, Amsterdam

Nog maar een paar dagen....
Intussen al de koffers tevoorschijn gehaald, de tickets&reserveringen geprint, de benodigde vaccinaties gehaald, de diverse werkzaamheden overgedragen, de handleidingen voor de achterblijvers opgesteld etc etc.

Op donderdag 18 oktober vertrekken wij voor een verblijf van ruim drie maanden in Thailand. Na een paar dagen in Bangkok gaat de reis naar Chiang Mai. Daar hebben wij een appartement geboekt dat als basis dienst gaat doen.In ieder geval hebben wij op dit moment alleen maar een soort vakantie besproken in de tweede/derde week van december. Wat wij verder gaan doen ligt niet vast, met dien verstande dat wij halverwege januari even de grens over moeten om de visa te verlengen.
Wat gaan wij doen? Weten wij niet echt zeker: kan variëren van thaise les tot kookcursus en van mindfullness tot massage-opleiding. Niets moet en alles kan zolang het maar geen stress geeft... Daarnaast natuurlijk lekker eten en wat lokale cultuur meepakken. In deze periode is er altijd het Loi Kratong(bootjes) feest en Yi PIng(warme luchtballonen). Daarnaast de nodige inspiratie opdoen voor de toekomst en wat contacten leggen/hernieuwen met andere- tijdelijke- bewoners in Chiang Mai.
Wij laten het gewoon een beetje op ons af komen en haken wel in als het leuk is.
Volg de avonturen op dit blog.....