Cursus&Motor - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Robert Klarenbeek - WaarBenJij.nu Cursus&Motor - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Robert Klarenbeek - WaarBenJij.nu

Cursus&Motor

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Robert

23 November 2009 | Thailand, Bangkok

Vandaag begonnen met mijn cursus Thaise Massage bij de Sunshine School of Massage. Had van te voren al gehoord dat dat best intensief is. Nou dat klopt ook. Los van het feit van het gebruik van Tinglish door de juf, gaat het ook ergens over. Alle houdingen, hoeken, druktechnieken etc hebben een reden die even wordt verteld. Dat is al veel te veel om te onthouden. Daarna direct aan de gang met je collega-cursisten. Dat valt helemaal niet mee. De houding waarin je zit kan ik niet lang volhouden, laat staan de lotushouding en/of het zitten op de eigen gestrekte voeten, dus op je tenen. Dat wordt nog wat de komende weken. Dan de massage zelf: je geeft direct een deel massage en ontvangt dat dan ook weer van anderen. Zo ben je dus de hele dag bezig en eigenlijk ga je daar ook wel stuk van. Komt nog bij dat er ook nog huiswerk bij zit en dat ik ook nog de thaise spraakles moet volgen en voorbereiden. Druk druk druk zou je in Nederland zeggen.
Vandaag ook de gratis scooter omgeruild voor een Chopper. Ik rijdt dus nu rond op een soort replica Harley Davidson, maar dan in een japanse Honda uitvoering van 200cc. Hel klinkt wel als een HD, maar mist natuurlijk de power. Echter genoeg over voor in de stad. Het verkeer is sowieso gekkenhuis, dus je zit niet te wachten op gigantische powerbikes die jankend door de straten racen.
Vandaag is ook mijn huisbaas gekozen in het bestuur van de lokale motorclub en door hem ben ik dan ook uitgenodigd op de Chiang Mai Motorweek vanaf 5 december (=Kings Birthday). Wij gaan dan vanaf een lokaal hotel hier in colonne naar een weeshuis om kadootjes te brengen. Daar komt natuurlijk ook wel wat bier bij kijken etc.
Binnenkort dus meer verhalen van uw lokale Hells Angel. Foto’s volgen natuurlijk ook nog!

  • 24 November 2009 - 19:59

    Maarten:

    Hey Roberto....klinkt allemaal helemaal geweldig en cker omdat ik de buurt daar ook ken :-) Krijg spontaan heimwee alsk dit alles lees dus denk dat ik over paar jaar nog maar eens terug ga!!! Okay enjoy your trip en ik hou je reisverslagen in de gaten...grtzzz Maarten

  • 26 November 2009 - 20:00

    Danielle:

    Hoi Robert,
    wat een gezellige verhalen! Ik heb het gevoel of ik er een beetje bij ben. Hoe is het daar met de koffie, op zaterdag?
    Voor massage houd ik me aanbevolen!
    Liefs Danielle

  • 06 December 2009 - 16:42

    Willem:

    zo zo, hoeveel cc is dit racemonster? rijbewijs b is zeker genoeg om te rijden?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Sabbatical

Recente Reisverslagen:

26 Januari 2010

weer thuis!

15 Januari 2010

Angkor Wat naar Phi Phi

10 Januari 2010

Phnom Pehn

06 Januari 2010

Leven in Bangkok

02 Januari 2010

Samen in Bangkok
Robert

Actief sinds 13 Jan. 2009
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 44734

Voorgaande reizen:

26 Juli 2016 - 30 September 2016

Barcelona vv

09 Januari 2014 - 29 Maart 2014

Overwinteren

18 Oktober 2012 - 27 Januari 2013

Lang WEG!

24 November 2011 - 05 Januari 2012

T-V-T

16 November 2010 - 17 December 2010

Chiang Mai Herhaling

28 Oktober 2009 - 24 Januari 2010

Sabbatical

21 Januari 2009 - 15 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: